Meniu
Jūsų krepšelis

Dažnai užduodami klausimai

Užsakymai ir apmokėjimas

Galite pateikti užsakymą tiesiogiai mūsų internetinėje parduotuvėje.

 

Norėdami sužinoti konkrečios šalies kalbą ir valiutą, galite apsilankyti vienoje iš 22 kitų mūsų internetinių parduotuvių (pvz., benepura.de Vokietijoje).

Ne. Jei nenorite registruoti profilio, tiesiog atsiskaitydami pasirinkite parinktį „Svečias“.

Už užsakymą galite sumokėti naudodami:

  • Grynieji pinigai pristatymo metu (tik konkrečioms šalims);
  • Paypal - su likučiu arba kortele;
  • Juostelė - su balansu arba kortele;
  • Revolut;
  • Google Pay;
  • Apple Pay.

Įsitikinkite, kad teisingai užpildėte visus privalomus laukus (pažymėtus *) - kontaktinius duomenis, pristatymo adresą ir atsiskaitymo adresą (jei skiriasi nuo pristatymo adreso).

 

Ypatingą dėmesį atkreipkite į el. pašto laukelį - dauguma mokėjimo būdų neleis užbaigti užsakymo, jei el. pašto adresas bus užpildytas neteisingai.

 

Jei teisingai užpildėte visus duomenis ir vis tiek negalite įvykdyti užsakymo, susisiekite su mumis atsiųsdami žinutę ČIA.

Taip. Savo užsakymą galite atšaukti susisiekę su mumis ČIA.

 

Pastebėję klaidą užsakyme iš karto susisiekite su mumis. Visi užsakymai apdorojami ir perduodami kurjeriui per 1 darbo dieną. Užsakymai, kurie jau buvo išsiųsti, negali būti atšaukti.

Siuntimas ir sekimas

Užsakymams iki 49.99 €:

 

Siuntimas 5.00 €.

 

Užsakymams virš 50.00 €:

 

Siuntimas nemokamas.

 

Sezoninių akcijų ar specialių išpardavimų metu nemokamo pristatymo slenkstis gali keistis.

Jūsų užsakymas bus apdorotas ir pristatytas kurjeriui per 1-2 darbo dienas.

 

Užsakymų pristatymo laikas yra:

  • Europos šalims - 5-7 darbo dienos;
  • Jungtinėms Valstijoms ir Šiaurės Amerikai - 8-12 darbo dienų;
  • Visoms kitoms šalims - 8-18 darbo dienų.

Taip. Kai tik jūsų užsakymas bus perduotas kurjeriui, gausite el. laišką su sekimo numeriu ir sekimo nuoroda.

Patikrinkite el. pašto programoje esantį SPAM aplanką.

 

Jei nerandate el. laiško su savo užsakymo sekimo numeriu, susisiekite su mumis ČIA.

Pristatymo metu gali įvykti kurjerio klaida. Dėl paaiškinimo susisiekite tiesiogiai su kurjeriu.

 

Jei kurjerių įmonė negali jums padėti, susisiekite su mumis ČIA.

Jei trūksta kokių nors jūsų užsakymo produktų, susisiekite su mumis ČIA.

 

Trūkstami produktai bus išsiųsti jums per 1-2 darbo dienas mūsų sąskaita.

Grąžinimas ir keitimas

Jei gavote kitokią prekę nei užsisakėte, susisiekite su mumis ČIA.

 

Per 1-2 darbo dienas atsiųsime jums tinkamą prekę savo sąskaita. Jums nieko nereikia grąžinti.

Užsakytas prekes galima grąžinti per 60 dienų nuo jų gavimo dienos.

 

  1. Bet kuri grąžinama prekė turi būti nenaudota, tinkamos parduoti, originalioje pakuotėje;
  2. Prekės grąžinimo siuntimo išlaidas apmoka klientas.

 

Grąžinimo adresas:

 

Todor Aleksandrov str. 18

Petrich

2850

Bulgarija

 

Jei norite grąžinti prekę, susisiekite su mumis ČIA.

Užsakymo suma bus grąžinta naudojant tą patį mokėjimo būdą, kurį naudojote mokėdami už užsakymą.

 

Užsakymams su grynaisiais pristatymo metu pinigus grąžinsime banko pavedimu.

Pinigai bus grąžinti per 1-2 darbo dienas po to, kai gausime grąžintas prekes.

 

Priklausomai nuo naudojamo mokėjimo būdo, pinigų grąžinimas gali būti neprieinamas iki 10-14 dienų.

Akcijos ir nuolaidų kodai

Taip. Jei turite nuolaidos kodą, prieš patvirtindami užsakymą įveskite jį laukelyje „Kupono kodas“ ir spustelėkite mygtuką „Pateikti“.

 

Jei kodas galioja, gausite patvirtinimą ir nuolaida bus pritaikyta automatiškai.

Visi reklamos kredito kodai gali būti naudojami tik KARTĄ.

Ne. Vienam užsakymui galima naudoti tik vieną galiojantį nuolaidos kodą.

Reklamos kredito kodai mūsų internetinėje parduotuvėje:

  • Galioja tik tiems produktams, kurie dar nėra parduodami / esamos akcijos dalis;
  • Negalima derinti su kitomis nuolaidomis (kiekybės nuolaidomis, kitais akcijos kodais) – bus taikoma tik didžiausia nuolaida užsakymui.

 

Jei jūsų krepšelyje yra prekių, kurios jau yra išparduotos, mūsų sistema automatiškai pritaikys reklamos kredito kodą tik likusioms galiojančioms prekėms.

Įsitikinkite, kad kodas įvestas teisingai.

 

Jei kodas įvestas teisingai, bet vis tiek gaunate klaidą:

  • Kodas gali būti pasibaigęs;
  • Pasirinktoms prekėms kodas gali netikti;
  • Visi jūsų krepšelyje esantys produktai jau parduodami / yra akcijos dalis;
  • Šį reklamos kredito kodą jau naudojote ankstesniame užsakyme.

 

Jei niekada anksčiau nenaudojote reklamos kredito kodo ir esate tikri, kad jis galioja, susisiekite su mumis ČIA.

.