Meniu
Jūsų krepšelis

Apie mus

Kaip viskas prasidėjo

Benepuros istorija prasidėjo 2017 metų gruodį, kai gimė idėja sukurti kosmetikos įmonę, įkvėptą bulgariškų žolelių galios ir tradicijų.

2018 m. pradžioje įmonę įkūrė Milanas Nushevas, Mitko Marinov ir Blagovest Marinov. Iš pradžių įmonė savo veiklą pradėjo pardavinėjusi užsienio kosmetikos prekės ženklą Amazon platformoje, taip įgydama internetinės prekybos patirties.

2018 m. rugsėjį „Benepura“ oficialiai pasirodė kaip nuosavas prekės ženklas, skirtas natūraliai kosmetikai. Pirmieji produktai - kraujažolių ir propolio tepalai - greitai išpopuliarėjo ir tapo vienais paklausiausių natūralių tepalų JK ir Vokietijoje.

Ši sėkmė paskatino išplėsti prekės ženklų produktų asortimentą ir patekti į naujas rinkas. 2019 m. pradžioje buvo sukurtos pirmosios įmonių interneto svetainės – Benepura.bg ir tarptautinės versijos Benepura.com/de/co.uk, kurios leistų klientams užsisakyti produktus tiesiogiai.

Benepuros gamyba
Benepuros gamyba
Vokiečių kaimas
Vokiečių kaimas

Naujos rinkos ir komandos augimas

2019 m. kovą „BenePura“ buvo įregistruotas kaip prekės ženklas Europos Sąjungoje, o tai suteikė pagrindą dar stipresniam augimui. 2020 m. kovą bendrovė atnaujino savo gaminių vizualizaciją, kad atitiktų šiuolaikinės rinkos poreikius.

Vos po metų, 2021 m. sausį, „Benepura“ taip pat buvo įregistruota JAV, Japonijoje ir Kinijoje, taip pat atidarė parduotuvę „Amazon US“. Tų pačių metų kovą visi produktai buvo sertifikuoti kaip veganiški ir vegetariški iš „The Vegetarian Society“ - seniausios vegetarų standartų organizacijos.

2022 m. kovo mėn. „BenePura“ žengia svarbų žingsnį plėtojant savo gamyklą Vokietijos kaime. Visi produktai gaminami rankomis, nedidelėmis partijomis, padedant profesionaliam žolininkui.

Didelis susidomėjimas produktais šiais metais taip pat paskatino žymiai išplėsti komandą - bendrovė pritraukė naujų specialistų, kad patenkintų augančią paklausą.

Nauji vaizdai ir žvilgsnis į ateitį

2023 m. sausio mėn. „Benepura“ gaminiai perkeliami į aliuminio pakuotes, o tai pabrėžia prekės ženklo įsipareigojimą siekti tvarumo ir ekologijos.

2023 m. vasario mėn. prekės ženklas išplėtė savo veiklą Europoje, sukurdamas savo svetaines vietos kalbomis daugiau nei 20 skirtingų Europos šalių.

2024 m. sausio mėn. pateikiami pagrindiniai svetainių dizaino ir struktūros patobulinimai. Pridėtas tinklaraštis, kuriame pateikiama vertinga informacija apie vaistažoles, jų savybes ir naudą siekiant šviesti ir įkvėpti klientus.

Žvelgiant į ateitį, 2025 m. tikslas – siekti stiprinti prekių ženklų pozicijas Bulgarijos ir Europos rinkose, toliau kuriant naujus produktus su meile ir pagarba gamtai bei jos dovanoms.

Benepura aliuminio pakuotė
Benepura aliuminio pakuotė

Benepuros komanda

Mitko Marinov

Mitko Marinov

Įkūrėjas

Arch. Milan Nushev

Arch. Milan Nushev

Įkūrėjas

Aglika Kilic

Aglika Kilic

CMK LTD

.